Frøken Lavendel

Frøken Lavendel

tirsdag den 26. maj 2015

Nye tider på vej...

Ja - det kan vel efterhånden ikke skjules længere. 

Jeg er gravid.

21 uger henne.

18 uger henne på dette billede - og jeg kan stadig se og nå mine fødder

På tide vil nogen nok mene.

Rettidigt vil jeg sige.

Det er helt vildt.

Om 4 måneder plus nogle dage vil der ikke længere være 2 personer og 6 høns (plus det løse, hvis man tæller rådyrene og pindsvinene med) på matriklen - men 3 personer og 6 høns! 

I torsdags var jeg til min sidste skanning. Alt så godt ud - og det ser ud til, at det bliver en lille dreng. 

Det er ikke blevet købt det store ind endnu.

For drengetøj mm. har vi rigeligt af i min familie.

Flere venner har babyting, de gerne vil af med.

Så Kenneth og jeg skal lige have et overblik over, hvad vi egentlig har behov for at købe.

Dog har jeg tilladt mig selv at købe en lille ting.

For det bliver jo et vinterbarn.


Og ingen skal have kolde fødder.


Dejlig tirsdag til dig.
/Frøken Lavendel



6 kommentarer:

  1. STORT TILLYKKE med de nye tider med barnefødder på græsplænen. :o)

    SvarSlet
  2. Hvor dejligt, stort tillykke herfra :-)

    SvarSlet
  3. Tillykke - hvor dejligt :)

    SvarSlet
  4. Også et stort tillykke herfra!

    SvarSlet
  5. Mange tak allesammen.
    Og ja - det bliver rigtig dejligt med et par barnefødder på græsplænen...og flere hænder i køkkenhaven.....og i hønsehuset;-)

    SvarSlet