Frøken Lavendel

Frøken Lavendel

søndag den 2. november 2014

Når forkølesen rammer....

Det har været en dejlig weekend....hvis man ser bort fra lørdag.

Fredag var en dag i gode venners samvær.

Vi nåede også at besøg det nye Moesgaard Museum.

Det meste af lørdagen blev tilbragt i sengen med snotklude, en varm dyne og lindrende te.

Jeg hader at være forkølet.

Er stadig snottet og øm i halsen - men har det trods alt meget bedre end i lørdags.

I dag havde jeg overskud til at få hvidløgsfedene i jorden, få gravet møg ned i køkkenhaven og lave en fordej til honningkagerne.

Nu står aftensmaden på komfuret og hygger sig.

Og jeg kravler snart under en varm dyne igen - med en kop skoldhed te med masser af ingefær.

Jeg er i gang med at hækle en masse små flag, som skal samles til en lang flagrække til juletræet.

Burde også se på halstørklædet, jeg har arbejdet på, igen.

Og bøgerne jeg fik i fødselsdagsgave - dem skal jeg også snart have læst.

Men først og fremmest skal jeg have denne forkølelse til at gå væk.



Forkølede hilsner fra langt ude på landet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar