Frøken Lavendel

Frøken Lavendel

fredag den 14. marts 2014

Endelig fredag

Så gik der en uge.

Sådan.

Vupti.

Tiden flyver.

Især når man står op 4.45 og er hjemme igen 16.30.

Lange dage.

Med solskin og lune vinde

Dejligt er det.

At være i arbejde igen.

Dog er der nogen, som lider afsavn.

Der bliver ikke så meget tid på den grønne græsplæne.

Eller til lange løbeture omkring drivhuset.



Næ.

At være høne kan være hårdt.

Og nu har jeg haft den frækhed at behandle dem for lus.

Igen.

En behandling de ikke er glade for.

Kan godt forstå dem.

Kan selv huske, hvor meget jeg hadede at skulle tjekkes og behandles for lus, da jeg var barn.

Så hønsene har al min sympati.

Men lusene skal væk.

Og det håber jeg, de er.

Nu hygger vi os.

I hvert vores hus.

Fredagsslik er købt.

Nu skal der slappes af og hygges - for der bliver ikke tid til at slappe af denne weekend.

Så det er vigtigt, at vi gør det nu.

Nemlig.


God fredag til alle. 



2 kommentarer:

  1. Velkommen til weekend....
    Dejligt at have overstået en en hård uge - incl aflusning :-)
    Knus Susan

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - og i lige måde - på nær det med lusene😊

      Slet