Frøken Lavendel

Frøken Lavendel

tirsdag den 25. februar 2014

Siden sidst...

Siden sidst jeg skrev på bloggen, er der sket en del.

Vejret er blevet lunere.

Fuglene synger lidt højere.

Jeg har været syg/er stadig syg.

Vintergækkerne vokser frem i blomsterbedene.

Kaprifolien har fået blade.

Der har været flere aftener med smukke solnedgange.  

Og så er jeg blevet moster.

En meget stolt moster.

Min lillesøster - alias Seje Søs -  nedkom i fredags med en sund og fantastisk lille dreng.

Så de sidste tre dage har jeg været hendes personlige assistent på sygehuset.

Hvilket har været rigtig hyggeligt.

Med masser af kram, slik, gæster, mad og varme. 


Jeg kom tilbage til Huset Ved Skoven i går.

Og fandt dette i kælderskakten.


Søde Kenneth bryggede i lørdags - sammen med en ven - sin første øl.

Nu står den og bobler derude i kælderskakten.

For der er dejligt lunt og tørt.

Vi venter alle i spænding - og glæder os til at smage.


Og hvad med hønsene?

Tak fordi du spørger.

Ja - de har det alle godt.

Og nu lægger alle tre damer æg.

Så i aften skal vi have æggekage med bacon.



God tirsdag til alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar