Frøken Lavendel

Frøken Lavendel

tirsdag den 23. juli 2013

SOMMERFERIE!!

Endelig blev det min tur.

Ud af arbejdstøjet - og......ja....på med det andet.

For denne sommerferie kommer til at foregå herhjemme - i huset og i haven.

O - det er SKØNT!!

Der er masser af ting at gå i gang med.

Så de tre ugers sommerferie kommer til at gå alt for hurtigt.

Og vejret - det kan jeg jo ikke klage over. Solen varmer så dejligt - og regnen ser ud til at kigge forbi i weekenden.

Nu vil jeg løbe ud i haven og få klippet det sidste af hækken - ja jeg ved det - den burde være klippet for længe siden - men hækkeklipperen døde da jeg var halvvejs - men nu har vi lånt Den Kære Svigermoders hækkeklipper, så nu kan resten af hækken klippes (håber ikke 40+ m hæk tager livet af den?).

Billeder vil følge samt mange flere indlæg.


Sommerferiehilsner herfra


 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar