Frøken Lavendel

Frøken Lavendel

lørdag den 16. februar 2013

Hvad? - hvor? - ingenting!!!

Der er lidt stille på bloggen for tiden.

Af den simple grund - at der ikke sker noget.

Det er koldt og gråt udenfor - og der sker ikke rigtig noget ude i haven. På nær de utrolig mange muldvarpeskud der bliver ved med at dukke op. Holder muldvarpene aldrig fri??

Indenfor går tiden med at støve af, vaske tøj, støvsuge, læse bøger, fylde og tømme opvaskemaskinen, se ligegyldigt tv og søge arbejde - og søge mere arbejde.....og søge efter arbejde.


Men.

Som altid er det hele også en smule deprimerende.



Jeg sidder og venter på at høre noget fra de forskellige museer, jeg har sendt ansøgninger til - men jeg tror nogle af museerne har fået lidt vinterdepression - optimistiske er de i hvert fald ikke mht arbejde i den kommende sæson. 

Hmmm - egentligt lidt sjovt.

Når jeg er i arbejde - er der næsten ikke tid eller overskud til at blogge. Og når tiden og overskuddet er der - så mangler jeg noget at skrive om. Hmmm - måske jeg burde gøre/lave et eller andet.

Nogle forslag??

Dejlig lørdag til alle!!

2 kommentarer:

  1. Har du ikke snart nogle frø som du kan begynde at så i potter? Det tager lidt tid og giver en dejlig fornemmelse i kroppen.

    Mht. at blogge, vil jeg anbefale dig at skrive små stikord op når du har en idé. Også selvom du ved at du ikke har tid til at blogge om emnet lige nu. Når du så har tiden, kan du finde alle dine stikord frem, og begynde at blogge om det emne som du syntes er mest spændende af dem du har samlet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var faktisk en rigtig god ide. Jeg må hellere finde en lille notesbog så jeg altid kan skrive mine tanker og ideer ned. Tak for tippet.

      P.S. Så er jeg begyndt at så i potter - kan slet ikke vente på foråret!!

      Slet