Frøken Lavendel

Frøken Lavendel

søndag den 9. december 2012

Jul....lige om lidt

Det sørme - det sandt...

Lige om lidt er det jul.

Jeg kan næsten ikke forstå, at det allerede er den 9. december.

Men det er det.

Og endnu et adventslys er tændt.

Er jeg stresset?

Egentlig ikke.

Jeg nyder julen.

Har lavet gløgg-essens, chokoladeknas, fudge, adventsgaver, pyntet op til jul med juletræ og det hele (jeg ved det - total overskuds iiihh-hvor-jeg-kan-agtigt). Og de fleste julegaver er købt (en stor tak til internettet og internetbutikkerne - jeg kunne ikke have gjort det uden jer - stort kram herfra).  

I går nåede jeg også ud i haven for at høste de sidste rødbeder og sætte hegn omkring de nye, spæde frugttræer, vi plantede i efteråret....nu har de sultne harer bare at holde sig væk....eller står den på haresteg til jul!! Og jeg mener det - de vil blive jagtet!! Nu er alle harer i området advaret - jeg ser rødt, hvis der sker mine frugttræer noget!!!.....julefred Frøken Lavendel....find din indre julefred....

Og hvad med sneen?

Jamen den falder stille og roligt udenfor. Hele 11 cm er der kommet idag. Og Kenneth er igang med at skovle sneen væk de steder, vi færdes....hvilket er et ret begrænset område på denne årstid. Men bilen skal ud og køre i morgen - da både arbejde og julefrokost venter. Det bliver så hyggeligt......hvis det lykkes os at komme ud på hovedvejen - man husker jo stadig vinteren 2010 og hvilke problemer den medførte....


Jeg håber af hele hjertet, at det også går godt for alle I andre derude. At julefreden har fundet Jer - ellers må I lige smide en kommentar - så sender jeg en ordentlig portion god karma og julekrammere i Jeres retning.


Julekram og julehygge herfra


1 kommentar:

  1. Dejlig at du ikke er stresset. Og så lige en lille bemærkning til indlægget. Jeg synes, at det er svært at læse med billede og tekst oveni hinanden samt stor og meget lille skrift.

    Ha en dejlig aften :)

    SvarSlet