Frøken Lavendel

Frøken Lavendel

tirsdag den 11. december 2012

Her leges....med farver og baggrunde

Jeg undskylder, hvis der virker lidt rodet på bloggen - men jeg leger lidt med blogger.

Der er jo så meget mere at lære....f.eks - hvordan i alverden får I jeres egne billeder ind under overskriften?

Og har I problemer med lagerplads (til billederne - jeg har åbenbart nået mit maks) - skal man virkelig købe mere plads eller er det bare i gang med delete-knappen?

Hmmm - jeg vidste, jeg ikke skulle have pjækket i de timer, vi havde undervisning i computer (eller hvad det nu hed - ha! selv det kan jeg ikke huske) i folkeskolen....


God aften til alle.

1 kommentar:

  1. Jeg tror du kan finde svar på dine pladsproblemer hos Berit fra Irishaven, men ellers koster det nærmest ingenting at opgradere til mere plads. Det har jeg gjort for længe siden :)

    Jeg tror du skal vælge en anden baggrund, for det er svært at læse teksten! :)

    SvarSlet