Frøken Lavendel

Frøken Lavendel

fredag den 6. april 2012

Ude er godt....men hjemme er bedst

Der har været lidt stille på bloggen....

Ikke fordi der er noget i vejen.

Overhovedet. Tværtimod.



Kenneth og jeg har blot været på en lille påskeferie....med den Kære Svigermor.

På Fanø.


Tiden er blevet brugt på lange gåture på stranden.


Hygge foran brændeovnen i sommerhuset.
Smage på øens specialiteter.


Hyggelige gåture i både Nordby og Sønderho.
Og meget mere.


Og på vores sidste dag på Fanø, tog vi ud og spiste på en meget hyggelig restaurent - som jeg meget varmt kan anbefale. Sikke en lækker oplevelse med udsøgt mad.


Og med en smuk solnedgang over Sønderho, sluttede vores Fanø tur.


Mens vi har været væk, blev huset og vores planter passet af nogle supersøde venner.
Og dette dejlige syn kom vi hjem til.


Nu skal det sidste af drivhuset blot samles og haven gøres klar til sommer - for vi har masser af dejlige planter, der skal ud.......lige så snart det ikke vil fryse udenfor.....eller sne.


Må påskefreden finde dig

6 kommentarer:

  1. Fanø er en skøn ø, blev helt vild med den, da jeg var der for første gang for nogle år siden :-)
    Godt sommerhusene var så dyre derovre, ellers havde jeg været parat til at købe en lige på stedet ;-)

    SvarSlet
  2. Ja vi kiggede også - for sjov - på hvad et sommerhus på fanø koster.....de er dyre - meget dyre.....man kan jo få et rigtigt hjem eller to for den samme pris. Så vil jeg nøjes med at leje et sommerhus.....;-)

    SvarSlet
  3. Måske vi er gået forbi hinanden uden at vide det? Din påskeferiebeskrivelse på Fanø kunne ha' været min - bortset fra at vi sluttede af med frokost på Fajancen, der ligger lige ved siden af Kromanns...der har jeg nemlig ikke været siden de engang skam-flamberede en lammekotelet jeg havde bestilt...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen det kan da sagtens være...jeg rendte rundt i min lyseblå ski/arbejds/når-det blæser-vildt-meget jakke og store hollywood solbriller....og så for det meste vildt forblæst ud. Og ved min side, min trofaste Kenneth aka Strandvaskeren....hans ord ikke mine. ;o)
      Jeg håber du og din dejlige familie havde en rigtig super tur på Fanø.

      Slet
    2. Den var fino! Og sjovt nok, var jeg også iført min lyseblå sommerhus-blæst-og-egentlig-slet-ikke-min-stil-men-i-sommerhus-er-den-ok-jakke samt store solbriller. Tror næsten jeg har et billede på nethinden af at ha' set dig i Brugsen i Sønderho...?

      Slet
    3. Uha...det kunne sagtens have været mig - især hvis du så mig stå henne ved ølkasserne fra Fanø Bryghus.....skulle jo se om man (og med man mener jeg selvfølge mig) havde fået smagt dem alle...;o)

      Slet