Frøken Lavendel

Frøken Lavendel

tirsdag den 13. marts 2012

Dejlig tirsdag...

Ok....det blev så ikke idag, at der kom billeder af de mange projekter, der er igang herude på landet.

Måske i morgen.

Denne aften skal bruges på at fejre.....

At Kenneth har fået arbejde.

På samme museum som jeg.

Hvornår han skal starte, ved vi ikke endnu.....men snart.....

Inde i Aalborg/Ålborg (hvordan foretrækker folk fra denne by egentlig, at bynavnet skal staves??)

Så der er købt hvidvin og der laves frisk pasta og brød ude i køkkenet.

Det skal nydes og fejres, at Kenneth og jeg ENDELIG begge er i arbejde....på samme tid.....og forhåbentlig i meget lang tid.

Og mig??

Jeg nyder stadig at tage på arbejde, grave i fortiden og snakke med mine søde kollegaer.

Og engang imellem har en af dem kage med.....

Måske jeg skulle bage lidt selv.....

Men sommeren kommer snart - og det lette sommertøj.

Bør nok passe lidt på.

Men smage må man godt....bare lidt.....livet skal jo nydes....


Skøn tirsdag til dig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar