Frøken Lavendel

Frøken Lavendel

onsdag den 7. marts 2012

Arbejde

Jeg har nu været i gang i tre dage.....og kan  mærke det i kroppen....

Men jeg er glad.

Glad for mine nye kollager.....for arbejdet....og at jeg lærer noget nyt.

Hvor er det fedt.

Mere viden og mere know-how.

Og så sover man så godt om natten.


Eneste minus - den lange køretur på motorvej til Ålborg.....hold nu op hvor kører folk (ikke alle, men en del) dårligt og aggressivt.....det er som om al overskud forsvinder på motorvejen....eller er det mon sådan helt generelt??


Det skal dog ikke ødelægge mit gode humør.....jeg skruer op for radioen og synger med på de muntre sange og tænker på, hvad jeg skal spare sammen til....for nu er der jo overskud på kontoen....og lønkontoen;o)


Munter aften til dig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar