Frøken Lavendel

Frøken Lavendel

onsdag den 8. februar 2012

Nu skal der ske noget...

Mens jeg venter på, at de ringer fra drømmejobbet og vil have mig til samtale (jeg håber stadig....måske vældig optimistisk at være siden ansøgningsfristen var sidste onsdag....og jeg endnu ikke har hørt noget.....men jeg håber) så skal der ske noget herhjemme.

Der bliver ryddet ud.

Sorteret.

Grinet.

Og planlagt.

Nu skal vi altså flytte sengen ind i soveværelset. Og have et rigtig soveværelse.

Og en rigtig spisestue - hvor sengen pt. står.


Jeg vil ikke bekymre mig om ansøgninger, der skal sendes, arbejdsløshed, drømmejobs der aldrig bliver til noget og så videre.

Jeg vil se resultater og forandringer. Og nu hvor haven er dækket med sne og er hård som beton, må forandringen ske inde i huset.

Hvad udad tabes, skal indad vindes


Nemlig.


2 kommentarer: