Frøken Lavendel

Frøken Lavendel

mandag den 2. januar 2012

2012 - forventninger og håb

Nu er der blevet sagt farvel til 2011 og velkommen til 2012.

Og vil jeg komme til at savne 2011??

Den havde sine gode øjeblikke - men alt for mange skuffelser.

Jeg håber 2012 vil bringe mere held med sig - et år hvor:
1) jeg atter får fast arbejde - og med fast mener jeg, at der er arbejde det meste af året
2) en gentagelse af ønske nr 1
3) jeg får gravet flere rosenbede..... og plantet roser i dem
4) får plantet hæk i forhaven
5) taber de overflødige kilo på mit korpus....ligesom jeg ønskede sidste år;o)

Jeg har mange flere ønsker for 2012.....men det er jo begrænset, hvor meget man kan nå på et år.....bare alting går lidt mere gelinde i år. Jeg krydser fingrene og fletter mit hår, kaster salt over skulderen og holder øje med sorte katte.

Nå, men brokke sig kan man jo altid - men det skaber sjældent det resultat man ønsker.

På med arbejdstøjet og tro på, at det hele nok skal gå.

2012 - optimisternes år??

Jeg håber det.

2 kommentarer:

  1. Håber 2012 bringer dig held, så du får dine ønsker opfyldt :-)
    Godt nytår.

    SvarSlet
  2. Mange tak - det håber jeg skam også. Og et godt nytår til dig også:o)

    SvarSlet