Frøken Lavendel

Frøken Lavendel

mandag den 5. december 2011

Julefred......ikke som arbejdsløs

Åhhh - jeg har dårligt nok meldt mig ledig igen, før problemerne hober sig op.

Nu skal jeg i aktivering i uge 50 - fordi jeg skulle have været i aktivering, da jeg fik arbejde.

Men hvor finder man lige et løntilskudsjob eller lignende på én uge??

Ej men altså - så nu er jeg ved at blive lidt (jule)rød i hovedet - og håber på at det hele løser sig. Men en ting kan jeg sige - der røg julefreden sgu!!

4 kommentarer:

  1. Op med hovedet og fat mod, så er det nok ikke så rige endda. Tror på at I stadig får en dejlig jul.

    Ha' en dejlig aften :-D

    SvarSlet
  2. Mærkeligt system, at de ikke kan lade dig i fred til efter jul. Du har jo lige været i job en periode, at der ikke var mere arbejde, er jo ikke din skyld.
    Ved dog godt systemet ikke er let at danse med, har efterhånden hørt det fra så mange mennesker.
    Håber meget for dig, at du snart finder et fast job, så du bliver fri for det cirkus!!

    SvarSlet
  3. Netværk, netværk, netværk!
    Tag rundt i dine ynglingsbutikker, caféer, blomstercentre, kunsthåndværkere ect. alle de steder hvor du er kendt, snak med ejeren om dit akuttet behov for hjælp til et job/løntilskud.
    Måske er du heldig de kan bruge dig lige midt i juletravlheden, eller måske kender de nogle som lige mangler dig.

    SvarSlet
  4. Håber det bedste for dig!!
    Krydser fingre :)

    Kik forbi på min nye blog hvis du har lyst..jeg husker dig som een af mine faste læsere på den gamle blog jeg lukkede ned i torsdags, og derfor er jeg lige på rundtur for at sige hej og henvise til den nye blog ;) Også for at sikre at jeg rigtig anført på din liste over faste læsere med den rette profil.. umiddelbart ser det sådan ud (??!)

    Min anden blog lukkede jeg grundet lidt personlige tanker om HVOR privat jeg ville være) anyway, konceptet er den samme som før, hverdagsliv, børn, mand, krea, opskrifter, livet på godt og ondt..hverdagen når den er bedst - tag et kik hvis du får lyst

    SvarSlet