Frøken Lavendel

Frøken Lavendel

torsdag den 29. december 2011

At nyde og yde...

Der har været travlt op til jul.

Ikke fordi der skulle holdes jul herhjemme i år. Julen skulle fejres andre steder.

Først lidt i Herning, så i Horsens og så tilbage til Herning.

Så der er blevet kørt, spist og hygget.

Og i foregårs endte bilen hjemme igen. Pakket med gaver og store maver.

Her er én af de mange fine gaver jeg fik i år - en ny brændekurv

Der er stadig masser af julestemning herhjemme. I år er det lykkes os at få et lille juletræ. Og min bedste julepynt er kommet på træet.




Og nu er der ting der skal gøres i hjemmet - inden nytår.

En postkasse skal flyttes - Kenneth er i gang.

Ansøgninger skrives og sendes.

Nogle muresten skal mures

Menu til nytårsaften planlægges og indkøbes.

Tøj der skal vaskes og foldes.

Film der skal ses. Bøger der skal læses.

Drømme der skal drømmes.

Og skal Kenneth og jeg fejre, at vi idag har dannet par i 6 år - 6 dejlige år.

Som tiden dog flyver afsted.



Og hvis jeg ikke når forbi bloggen inden nytår - så vil jeg allerede nu ønske alle et dejligt nytår med masser af kærlighed og fantastiske oplevelser. 

2 kommentarer:

  1. Det lyder som om der venter et par travle og men hyggelige dage. Hjertelig tillykke med 6 årsdagen og også rigtig godt nytår til dig :o)

    SvarSlet
  2. Tillykke med de 6 år ♥
    Også rigtig godt nytår til dig...
    Mange hilsner Susan

    SvarSlet