Frøken Lavendel

Frøken Lavendel

søndag den 9. oktober 2011

Tik tak

Hold da op som tiden suser af sted for tiden.

Siden jeg har fået arbejde, synes jeg lige pludselig at ugerne går meget hurtigt.

Næsten for hurtigt.

Når jeg ikke arbejder, laver jeg mad/huslige pligter eller sover.

Kenneth arbejder flittigt på huset om aftenen. Karnappen er helt væk. Kun soklen er tilbage. Og han har brugt de sidste par dage på at grave hele soklen (på karnappen) fri.

Det har krævet mange kræfter. Men hvor bliver det godt, når vi får bygget den nye karnap. Planen er nu, at vi river noget af væggen i entreen ned, så karnappen og entreen går ud i et. Så får vi et stort rum, med plads til lidt mere. Det vil give en lidt større helhed til huset - og et bedre flow. Selvfølgelig vil der komme billeder....når vi kommer så langt. Vi skal jo liige have overstået de første og vigtigste projekter først.

Hvad ellers??

Jeg er stadig vældig glad for mit nye arbejde. Og indtil videre ser det ud til, at jeg kan blive forlænget. Flere udgravninger venter - meeen intet er sikkert før, der er kommet grønt lys fra museet. Jeg håber denne vinter bliver mild og uden de store snemasser. Lidt sne må der gerne komme - fra den 23. december og i hele juleferien. Men så er det også slut.

Nå - men tiden er atter ved at løbe fra mig. Der står gryder på komfuret, der kræver min opmærksom.


Må hyggen og søndagsroen finde dig.



1 kommentar:

  1. Jeg stemmer for til dit vintervejrs-forslag ;o)
    Synes også godt vi kan "nøjes" med en mild vinter oven på en våd sommer.
    Glæder mig til at se billeder fra husbyggeriet og krydser fingre for en forlængelse på dit job.

    SvarSlet