Frøken Lavendel

Frøken Lavendel

torsdag den 1. september 2011

Jeg holder vejret...

Det er nogen, som har reageret på en uopfordret ansøgning, jeg har sendt.

Som synes, at det jeg har at tilbyde lyder interessant.

Jeg er ikke blevet tilbudt et job, men man er interesseret i at høre, om jeg har nogle ideer til et projekt.

Det har jeg lige pludselig fået. Var ikke forberedt på det spørgsmål - men nød lærer nøgen kvinde at spinde.

Jeg holder kortene tæt til kroppen.

Ikke noget med at forære dem ideerne gratis. Det kommer til at koste (et job ville være rart).

Hvis de kan bruge ideerne.

Det kan jo være at ideen allerede er tænkt - og kasseret.

Men jeg krydser fingrene og holder vejret.

Et telefonmøde venter.

Sidder nervøst med telefonen limet til min hånd.

Kan man mon rydde op i kælderen, med en mobiltelefon i den ene hånd??

Må hellere prøve. For kælderen trænger til en oprydning - især efter at min far var her i går - nu er det gamle fyr ikke længere til - it is no more - es ist verswunden. Skønt!!!

Lad varmen og efterårets flotte farver finde dig



4 kommentarer:

  1. Krydser fingre for dig :-) Kan godt forstå, du vil have telefonen indenfor rækkevidde.

    SvarSlet
  2. Jeg krydser også fingre. Det er en svær balance men jeg er sikker på at du har masser at tilbyde.

    SvarSlet
  3. Åh, hvor jeg håber for dig at det kan ende med et job. PØJ PØJ!

    SvarSlet
  4. Pøj pøj - og klart at du sælger dem ideen og får jobbet!!

    SvarSlet