Frøken Lavendel

Frøken Lavendel

onsdag den 27. juli 2011

Sker det i virkeligheden??

Sad liige og så det sidste afsnit af Ugly Betty.
Det kan man jo godt, når man sidder derhjemme og trænger til en pause i oprydningsprojektet/30-års-fødselsdagsfesten mm.

Jeg håber ikke, at jeg ødelægger det for nogen derude, hvis jeg afslører, hvad der sker....ellers må de kigge væk....nu.

Betty får et job i London - gennem hendes blog.

Og så tænkte jeg - sker det i virkeligheden? At man kan få et job gennem sin blog. Er det nogensinde sket, at en eller anden chef-for-et-stort-firma-eller-noget læser en blog og tænker: hende/ham må vi bare ansætte?

For hvis det sker i virkeligheden - så gjorde det da ingenting, hvis chefen-for-det-hele kiggede på min blog og tænkte: hende Frøken Lavendel - hun lyder sgu meget interessant - må hellere tilbyde hende et job (med fri bil, frynsegoder i form af gratis massage og en stor fed lønseddel - er det for meget at ønske?? Blev jeg lidt for grådig??).

Ønskejobbet er derude - et eller andet sted.

1 kommentar:

  1. Håber det er tilfældet. Jeg mistede mit job i mandags, så en eller anden må også gerne kigge på min blog :)

    Held og lykke til os begge to.

    SvarSlet