Frøken Lavendel

Frøken Lavendel

lørdag den 9. juli 2011

Karma???

Kender I det.

Alt går fint og man har det godt og hyggeligt.

Så dukker der en nyhed op, som man egentligt godt kunne have undværet.

Man ryster den dårlig nyhed af sig - prøver at nyde livet og alt det gode omkring en.

Så dukker endnu en dårlig nyhed op - jeg fik desværre ikke jobbet, som jeg var til samtale til. Der forsvandt mit håb om at være i arbejde inden jeg fyldte 30.

Livet går videre. Der vil snart dukke noget arbejde op - siger man til sig selv - selvom man ikke helt tror på det længere.

Solen skinner, og man er et skarn, hvis man ikke kan nyde det.

Så dukker endnu en træls nyhed op - nu er der gået ged i jobnet, hvilket betyder at jeg før tid skal i endnu et lønskudsjob (de kalder det et aktiveringstilbud - men jeg skal selv finde det og jeg SKAL afsted - tilbud min bare....)

Man tager til en hyggelig børnefødselsdag - alt er godt - lige indtil man  laver en kæmpe bule i bilen (det var ikke mig - såå kom ikke her med: kvinder og biler - fnys)....suk - nu skal den på værksted. Flere regninger. Fuck.

Et skridt frem og to tilbage. Og alt dette på blot en uge.

Kender du det??

4 kommentarer:

  1. Øv .... må næste uge blive bedre ;0)

    SvarSlet
  2. Been there, done that!!!
    Prøv at smile alligevel... :-)
    Jeg sender ihvertfald en bunke GOD karma!

    SvarSlet
  3. Kære frk lavendel
    Sikke en omgang du har været igennem, jeg krydser fingre for at du kan finde noget der er værdigt og interessant for dig.
    Jeg håber at se dig til et blomstermarked snart, jeg nyder dine smukke blomster.
    kh Lone.g

    SvarSlet
  4. Tak allesammen for Jeres søde ord. Det hjælper. Meget. Denne uge ser dog ud til at være meget bedre (bank bank under bordet og salt over venstre skulder). Mere skrammel er blevet kørt væk (stor tak til mine forældre for hjælpen) og har nu to næsten ryddet garager. Skønt!!! Og på fredag skal jeg se den nye Harry Potter film. Glæder mig.

    SvarSlet