Frøken Lavendel

Frøken Lavendel

søndag den 26. juni 2011

Jamen hvordan gik det så...?

Jobsamtalen?

Hvordan gik det?

Jeg havde taget det pæne tøj på - og de pæne sko.

Ikke for smart, men kunne heller ikke tage det på, som jeg tøffer rundt i herhjemme - det kunne jeg ikke være bekendt.

Arbejdssko og beskidte bukser duer ikke til en jobsamtale....medmindre det er til et job som arkæolog - så må man jo godt vise, at man ikke er bange for lidt skidt. Men ikke til denne samtale.

Som kundeservicemedarbejder. Hos et stort auktionshus.

Jeg tror samtalen gik godt (har jo som sagt aldrig været til en jobsamtale før).

Vi snakkede en hel time.

Talte en del om min uddannelse og arbejdet på diverse museer - og hvad det har givet mig. Og hvad jeg kunne bruge det til i jobbet som kundeservivemedarbejder. Og hvad det måske kunne føre til karrieremæssigt indenfor branchen.

Og så fik jeg en lille rundtur i huset.

Meget hyggeligt.

De virkede flinke. Sagde de ville ringe tilbage - uanset om jeg fik jobbet eller ej.

Jeg sagde pænt farvel (med et stort smil) - og håber de ringer tilbage - med et job til mig.

Jeg krydser fingrene.

4 kommentarer:

  1. Det gør jeg også!

    Hjerteligt smil fra mig og god sommer!

    Marianne
    Den Helbredende Have

    SvarSlet
  2. Pøj pøj herfra også...... Kryder fingre :-)
    Hilsen Susan

    SvarSlet
  3. Tak tak. Ja jeg håber at jobbet er i hus - men indtil da....klipper jeg hækken og får ryddet op i garagen:o) p.s. Er det et godt tegn at arbejdspladsen har fjernet jobopslaget på jobnet?

    SvarSlet
  4. Pyyyha, spændende!!!
    Jeg krydser også fingre!
    - og følger spændt med her :-)

    SvarSlet