Frøken Lavendel

Frøken Lavendel

mandag den 20. juni 2011

Det lykkedes - det lykkedes!!!!

Jeg skal til jobsamtale - på fredag!!!!

Jamen jamen - det har jeg ventet på i såååå lang tid.

Så lang tid, at jeg slet ikke ved, hvad jeg skal gøre.

Når jeg nu tænker over det - så har jeg vist ikke været til en jobsamtale før....sådan rigtig.

Shit.

Hvor skal jeg begynde - hvad skal jeg sige....og hvad må jeg ikke sige???

Er helt sikker på at ordet "røv" er upassende....men men men..... 

Nogen gode råd derude???


Må din dag blive fyldt med dejlige overraskelser


6 kommentarer:

  1. Frk. Lavendel - det vigtigste er, at du er dig selv og tør vise, hvem du er. Det næste er så, at du får analyseret dig frem til: hvad vil de (virksomheden/jobbet) gerne høre. Og tænker igennem: Hvor kan jeg matche det? Hvad kan og vil jeg byde ind med, som kan gøre, at det er MIG, de vælger frem for de andre.
    Rigtig god vind!

    Marianne
    Den Helbredende Have

    PS. Husk at tøjle evt. nerver med gode dybe vejrtrækning, positive overbevisninger og tanker på andre ting, du kan glæde dig til...e.f.t.e.r jobsamtalen. Så det ikke bliver "verdens ende" for dig. :))

    SvarSlet
  2. Hvor er jeg glad på dine vegne. Tillykke.Så skal jeg da lige huske, at krydse fingre. Pøj pøj med det :-D
    Sommerhilsner fra Marianne i Hvam :-D

    SvarSlet
  3. Tillykke - og alt mulig held og lykke på fredag :-)

    SvarSlet
  4. Stort tillykke og pøj-pøj med det :o)
    God øjenkontakt, tro på det og vær frem for alt dig selv... :o)

    SvarSlet
  5. Bunkevis af samtale-karma fra mig!!!
    Pøj pøj!

    SvarSlet
  6. Måske du allerede er på vej til samtalen, men hvis ikke, så er her et lille fif som plejer at virke for mig: Ynglings-hverdags-tøjet!
    De gange jeg har klædt mig 'passende' på, pæn i tøjet og i håret, har jeg aldrig gjort et godt indtryk til jobsamtaler, men de gange jeg bare er mødt op i hverdagstøjet, de klude som jeg ville have på en helt almindelig dag, da er jeg altid bestået med glans.
    Uanset, ønsker dig held og lykke til med samtalen.

    SvarSlet