Frøken Lavendel

Frøken Lavendel

torsdag den 7. april 2011

Nyt fra landet...

Jeg indrømmer, at der er gået alt for lang tid, siden jeg sidst har skrevet på bloggen.
Jeg undskylder.
Men forrige uge var virkelig en skod-uge. Kort fortalt gik den sådan her:

Kenneth fyres (pga. mangel på arbejde)
Jeg har bøvl med a-kassen
Planlagt ferie aflyses
Jeg har bøvl med Feriekonto
Kenneth får nyt arbejde (juhuu)
Planlagt ferie vender tilbage på tegnebrættet
Jeg har mere bøvl med a-kassen
Og lidt flere problemer dukker op - men nok om det

Lige nu: jeg har stadig bøvl med a-kassen - dog ser det ud til at ordne sig.

Men når alt omkring en kommer på tværs - er der kun en ting at gøre - slå tilbage. Så i sidste uge købte Kenneth og jeg en længe ønsket trailer (man er vel jyde), rev den gyselige karnap ned - kørte skidtet væk og så nåede vi også lige forbi Ikea i Aalborg og fik købt en ny lænestol, fodskammel samt alt det andet man ender med at købe i Ikea (fotorammer, små æsker til dvd-er og det løse).


Sådan ser høsten ud efter en tre timers shoppetur i Ikea

Og her er den nye lænestol med fodskammel -
nu har vi fået et rigtig hyggeligt læsehjørne inde i stuen


Og så skal I da lige se vores flotte nye trailer i aktion -
den gyselige karnap (den var oprigtig grim) er ved at blive fjernet -
nu skal gulvet blot brydes op og et nyt støbes -
så bygger vi en ny karnap, en der er mere køn og som er bygget ordentligt.

Derudover har vi bestilt en rejse til Rom - og vi glæder os utrolig meget. Vi har været i Rom før og elsker simpelthen stedet. Vi er faktisk ret vilde med Italien, maden, landskabet og atmosfæren. Og efter to år med husarbejde, hussag, jobkrise mm. synes vi, at vi trænger til at komme lidt væk igen. Blive nulstillet. Ladet op. Jeg glæder mig simpelthen så meget.

Må du have en dejlig torsdag med masser af medvind

2 kommentarer:

  1. God tur til Rom, det lyder som en rigtig god ide :)

    SvarSlet
  2. Ønsker Jer alt mulig held og lykke med det hele. HUSK at man kun skal blogge, når man har lyst og overskud.

    Ha' en dejlig aften.

    SvarSlet