Frøken Lavendel

Frøken Lavendel

torsdag den 24. marts 2011

Tidsfordriv

Nå, men jeg kom ikke til samtale til drømmejobbet. Jeg er meget skuffet - for jeg havde virkelig håbet og troet på, at denne gang skulle det lykkes at komme til samtale - og vise hvad jeg kan. Men nej - heller ikke denne gang.

Arbejde er der dog nok af - ude i haven. Jeg er begyndt at gøre plads til mine rosenbede. Indtil videre har jeg fået gravet to bede. Så er det store spørgsmål - skal jeg plante noget i bedene dette forår eller vente til efteråret med at plante roser mm. i bedene. Og hvor lang tid skal jeg vente med at plante selskabsplanter til mine roser??

Vejret er fantastisk og det er dejligt at bruge min ufrivillige ledighed udenfor - men jeg håber nu alligevel, at jeg dette forår/sommer vil få arbejde - hvor ville det være skønt.


Med en tegneplade og tommestok,
kan man komme langt i haveplanlægning -
og så skader det jo ikke,
 at man er arkæolog mht. gravearbejdet


Må du have en dejlig dag fyldt med blomster og forårsfornemmelser

2 kommentarer:

  1. Plant dine roser nu. Det er et fint tidspunkt.
    Jeg har en fridag i morgen. Der skal jeg i haven ;-)
    Håber drømmejobbet kommer.

    SvarSlet
  2. Surt med jobbet. Men bare klø på.

    Ved du hvilke roser du vil have? Så er det bare, at få dem i jorden. Får roserne plads ville jeg plante selvskabsplanterne sammen med roserne.

    SvarSlet