Frøken Lavendel

Frøken Lavendel

onsdag den 2. marts 2011

Sendt....

Ansøgningen er sendt....nu krydser jeg alt hvad krydses kan - lad mig nu for én gangs skyld komme til samtale - jeg vil virkelig gerne have dette job.

Men hvad nu hvis jeg får det - så skal jeg have en ekstra bil......vil banken mon låne os penge til det - også selvom det er en brugt bil?? Og hvad hvis banken ikke vil låne os penge til en bil....kan jeg så tage bussen - nej for jobbet er i Billund og der dælme langt fra Viborg til Billund i bus - og så skal jeg hjemmefra allerede kl 5 for at møde kl 8......stop stop....ikke bekymre sig.....ikke male væggen sort......først skal jeg liiige til samtale....mon det lykkes???

Shit - jeg glemte at kysse ansøgningen - måske det hjælper hvis jeg sender et fingerkys......aaarggghhh!!!

Jeg går ud og laver noget te....


Må du have en dejlig og hyggelig onsdag

6 kommentarer:

  1. Vi krydser finger, tæer, fletter hår m.m. for at du får det job.

    Sender dig mange heldige tanker.

    Ha' en dejlig dag..

    SvarSlet
  2. Èn ting af gangen, - det vigtigste først!!
    Det vigtigste var at sende ansøgningen, det er gjort! Super... så kan du godt give slip i bekymringerne, de gør nemlig ingen forskel på om du får jobbet!
    Jeg X'er alt det bedste jeg har lært :o)

    SvarSlet
  3. Tak for jeres søde kommentarer - jeg krydser alt hvad krydses kan og er glad for, at der er flere derude der vil gøre det samme - med så meget god karma kan det kun gå godt.

    SvarSlet
  4. Jeg har en lidt mærkelig forespørgsel, men ved du om de mangler én til at overtage dit løntilskud? Jeg leder nemlig med lys og lygte efter præcis sådan noget, og jeg bor kun 20 km fra viborg... og har gået ledig i over et år... Gad vide om vi har mødt hinanden til a kasse møder på vesterbro torv?

    SvarSlet
  5. Hej Anne-Sofie. Jeg ved faktisk ikke, hvem der er kommet ind i løntilskudsjob, i stedet for mig (kan man overhovedet erstattes - høhø). Men prøv at ringe til museet og snak med museumslederen - det var sådan jeg kom i gang. Hvis du gerne vil i løntilskud på et museum og arbejde med udstillling og formidling, så bare ring rundt til de museer du synes kunne være interessante at arbejde for - ofte er de meget interesseret i at få veluddannede folk ind. Kunstmuseer har altid en ny udstilling på vej, så der er rig mulighed for at få udstillingserfaring mm.

    Pøj pøj med det.

    Måske vi har mødt hinanden til et a-kassemøde i Århus - har været til 3 møder efterhånden....suk

    SvarSlet
  6. Tusind tak for de gode råd, har for nylig sendt dem alle uopfordrede ansøgninger, hvor jeg også lokker med løntilskud... Men det kan være jeg skal lidt længere frem i skoen.

    SvarSlet