Frøken Lavendel

Frøken Lavendel

onsdag den 9. februar 2011

Ondt....i hovedet...

Hvordan kan det være at man om dagen kan have det fint....., men lige så snart mørket falder på.....så dukker hovedpine og ømme øjne op??

Sådan har jeg haft det et par dage nu. Måske det bare er en slags forkølelse.....men hold da op, hvor er det irritterende, at aftenerne går med at sidde stille og æde hovedpinspiller. Når jeg nu kunne lave så meget andet.

Så er det godt at det nye nummer af Boligmagasinet er kommet - så kan jeg putte mig i sofaen og nyde at vi har fået genindstallerede brændeovnen.

Håber snart hovedpine og ømme øjne fordufter......

Må du have en dejlig varm aften



P.S. Jeg tror endelig det er lykkes mig at finde nogle fine krus.....succes!!!!

2 kommentarer:

  1. Du er ikke ved at blive forkølet din stakkel? Jeg synes gerne det er, når man har mulighed for at slappe af, at man mærker det mest. Om dagen, hvor man går ude, for man en del luft.

    Rigtig go' bedring..

    SvarSlet
  2. Mange tak....jeg tror der er bedring på vej, jeg har i hvert fald ikke haft hovedpine eller ømme øjne denne aften. Jeg krydser fingrene:o)

    SvarSlet