Frøken Lavendel

Frøken Lavendel

mandag den 28. februar 2011

Mandage...

Første dag uden arbejde - eller det vil sige - nu har jeg været arbejdsløs i et år (hvilket sutter total meget r..), men det er første dag, hvor jeg ikke længere er i løntilskudsjob. Det er stadig meget underligt at tænke på, at jeg atter skal til at gå hjemme. Det er masser at lave herhjemme - bestemt - men det er underligt ikke at skulle snakke med sine kollegaer - have en hverdag udenfor hjemmet - suk.

Nu kan jeg kun håbe, at den ansøgning jeg lige nu skriver på, vil gøre det muligt for mig at komme til jobsamtale......jeg krydser fingre og fletter hår, kaster salt over venstre skulder og så har jeg hørt, at man skal kysse sine ansøgninger inden man sender dem afsted - så får man jobbet......gælder det også, hvis man sender det pr. email og tæller det dobbelt, hvis der er læbestift på?? Mange spørgsmål og et stort håb.

Må du have en dejlig mandag med mange kram og smil

2 kommentarer:

  1. Kære frøken Lavendel
    Jeg håber at du kan finde noget dejligt at lave og fryde sig over at foråret er på vej og at du forhåbentlig stadigvæk får lidt penge til at leve for.
    Hvis du gerne vil arbejde, så håber for dig at du får dit ønskejob snarest.
    Hilsen Lone.g

    SvarSlet
  2. Det er ærgeligt at skulle stoppe i et job især hvis du bliver afløst af en ny person med løntilskud!? Jeg krydser fingre for dig og liiiiige pludselig vender det til din fordel:) Ha det rigtig godt og prøv at nyde lidt af din ufrivillige fritid!

    SvarSlet