Frøken Lavendel

Frøken Lavendel

fredag den 17. december 2010

Juletid....travl tid

Så fik jeg endelig et lille pusterum.
Jamen hvad har jeg så lavet??
Meget.
Familiebesøg, juleindkøb, udstilling, julemarkede, besøge julemarked, lægge gulv (ikke helt færdig endnu -  men snart) - den ene dag har simpelthen taget den anden, og lige pludselig blev det den 17. december.

Jeg elsker julen - og julemarkeder. Så hos os er det (næsten) en tradition hvert år at tage på julemarked på Løndahl Gods.

Helt perfekt stemning - sne, duften af jul og masser af spændende sager at kigge på

Der er simpelthen så hyggeligt. Dyrt er det at komme ind til julemarkedet, men tilgengæld er der garanti for ordentlige og spændende boder, med alt hvad ens julehjerte kan begære. I år fik vi da også købt æblegløgg og en meget heftigt svensk gløgg.....og så så jeg dette skønne pileflet:

og jeg måtte bare have dem med hjem - og så fik jeg dem endda med rabat - lækkert.
Udover de spændende boder kan man også komme ind og se selve godset, og hvert år har forskellige blomsterdekoratører stået for udsmykningen af de enkelte stuer på godset - og hvert år forbløffes jeg over den kreativitet og fantasi, som disse dekoratører besidder.

Smukt - og enkelt


Genialt - må se om jeg kan lave sådan nogle næste år


Flot og kreativt

Skal jeg forbi igen næste år - det tror jeg nok - og måske også forbi nogle andre julemarkeder lidt nord for Viborg - jeg har hørt, at der skulle være nogle ret så fantastiske og hyggelige julemarkeder - glæder mig allerede.

Må du have en solrig dag. 







3 kommentarer:

  1. Det er ikke så få juleidéer man kan få sådan et herlig sted.
    Julegaverne er vi slet ikke begyndt på endnu, og som du skriver så er det den 17. Puha jeg bliver lige pludslig lidt stresset. Nå, men jeg skal altså også kun købe to, og det er til mine unger, så det er hurtigt overstået.
    Ha' en fortsat go' 17 december.

    SvarSlet
  2. Hvor ser det hyggeligt ud. Jeg hæfter mig især ved de små flettede pilejuletræer. Både enkle og smukke.

    Rigtig glædelig jul og godt nytår. Tak for din opbakning.

    SvarSlet