Frøken Lavendel

Frøken Lavendel

torsdag den 23. december 2010

Dagen før dagen...

Uha - så er det jul - liiige om hjørnet. Gaverne er købt og alt er vel.......og dog.

For hvad sker der for vejret? - man skulle næsten tro at vejrguderne/jetstrømmen eller hvad det nu er - virkelig er blevet ualmindelige drillesyge. En ting er, at denne vanvittige kulde allerede startede i november og at det mere eller mindre har sneet siden sidste måned - men at det absolut skal være to-cifret koldt udenfor, dag og nat - det er jo uretfærdigt.....og at flere familier muligvis ikke kan holde jul sammen, fordi det igen igen...igen kommer bag på diverse offentlige transportmidler, at det er vinter. Ok - det er en usædvanlig vinter - og det har da overrasket alle (mig inkl), at det igen i år skal være SÅ koldt.

Men...ihhhh altså....det er jo jul i morgen. Jeg håber, at min onkel på Sjælland når at komme til Jylland - men det ser ikke alt for godt ud ifølge nyhederne. Og Kenneths familie - ja, det kan også blive et problem at få dem fra det sydlige Jylland til Skive, hvor de skal holde jul i år. Men Kenneth er sej - han trodser alt vejr og henter simpelthen familien og kører dem til Skive....Og så smider han da også lige mig af i Herning hos min familie.

Tag den Kong Vinter!!! 

Men før den store køretur i morgen.....så skal vi nyde denne dag og hygge med gløgg, film og lune tæpper....og så skulle vi gerne få det sidste af gulvet lagt....altså før vi drikker gløggen:o).

Og hvor jeg glæder mig til i morgen - duften af kalkun og brune kartofler....oohhh glæde!!

Må du have en rigtig dejlig og varm jul

Ingen kommentarer:

Send en kommentar