Frøken Lavendel

Frøken Lavendel

lørdag den 20. november 2010

Flocon, papillon la fenêtre, la fenêtre

Det sner udenfor og jeg kan ikke undgå at komme i julehumør - måske skyldes det også, at der her i stuen dufter af mandariner - og så sidder jeg og fletter julehjerter i filt. Jeps - de bliver rigtig fine og jeg laver rigtig mange, da de skal bruges som adventsgaver og værtindegaver - og selvfølgelig til pynt herhjemme.

Faktisk regner jeg med at tyvstarte med julepynten denne weekend - jeg regner med at hænge julehjerterne op og mine fluesvampe (også i filt)......og når den nye stue står færdig (om ikke så lang tid) så skal vi ud og hente et juletræ og give den al dens pynt, og så skal der lys og pynt op - i år skal der jules igennem. For nu har vi snart to stuer færdige!!!! Sidste år var alt dækket til i byggestøv og knap så hyggeligt - men i år bliver det anderledes - for nu får vi gang i brændeovnen - igen - og vi kan begynde at pakke en del af vores stue ud. I snart to år har en del af vores stue været pakket ned i flyttekasser - men om ikke lang tid kan vi pakke det hele ud igen......dejligt.

At vågne op til dette syn - jamen kan man andet end komme i julestemning


Sådan ser den anden stue ud pt. - vinduerne er sat i igen og nu mangler vi blot at lægge gulvet


Her er de flettede julehjerter i filt - håber de gør glæde som gaver


God og hyggelig lørdag til alle - og må I også finde jeres julehumør:o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar