Frøken Lavendel

Frøken Lavendel

mandag den 18. oktober 2010

Mandage....med te og lune tæpper

Så fik jeg endelig lidt tid igen.

De sidste par uger har været travle og lange - og ingen ledige weekender. Puha, men nu fik jeg endelig en lille fridag inden det hele starter forfra...eller det vil sige, jeg skal blot tre dage på arbejde og så har jeg forlænget weekend.....låååååve it.

Men hvad har jeg så lavet??? Øhhh...tjaaaa.....arbejdet, været på kursus, a-kassemøde, planlagt fødselsdags-hygge-aften for familien, besøgt svigerforældre og egne forældre samt søskende, lavet ansøgninger (det skal man jo, også selvom man er i løntilskudsjob) og sikkert en del mere, som jeg bare ikke kan huske.

Nåårrh jow....så havde jeg også liiige en dag på arbejde, hvor jeg blev ganske vred...sådan helt ind til hjertet vred....over en lærerindes uforskammethed......jeg vil ikke bore for meget i det, men jeg kan blot sige, at der åbenbart lever en lærerinde i DK, som ikke ved, hvordan man skal opføre sig, når man er på museum og har bestilt en (læs: gratis) omvisning. Godt at jeg er omgivet af super søde kollegaer, som støtter og hjælper en, når man har haft en træls dag.

Ellers er historien den samme: Kenneth arbejder i huset - og så har vi fået installeret vores solpaneler og kæmpevandtank, eller det vil sige - næsten installeret - for nu er det over en uge siden, at de skulle være færdige, meeen.....pga en kommunikativ svipser mellem vvs'er og fragtmænd/leverandør - så bliver det hele først færdiginstalleret sidst i denne uge.

Nå, men nu er Kenneth kommet hjem og jeg skal i gang med aftensmaden....uha denne arbejdsfordeling i huset er slet ikke godt for min indre feminist - men omvendt - så er Kenneth bare meget bedre til at bygge hus end jeg....faktisk er han også bedre til at lave mad - men øvelse gør mester - og jeg vil meget hellere lave mad end spartle vægge og lave lofter mm.

God mandag til alle

Ingen kommentarer:

Send en kommentar