Frøken Lavendel

Frøken Lavendel

søndag den 5. september 2010

Jubiiii

Så er jeg tilbage igen.

Jeg kan næsten ikke tro, at weekenden allerede er forbi - måske skyldes det, at jeg igår lige måtte et lille smut forbi arbejde og give en omvisning. Så er det jo godt, at jeg holder en forlænget weekend i næste uge - altså fra på torsdag - luuuckyyy!!

Og......der er sket noget fantastisk herude på landet - Kenneth har fået arbejde!!!! Og han skal starte allerede i morgen. Jeg er så glad -  for i disse krisetider, var vi ved at være bange for, at der kunne gå mange måneder endnu inden én af os fik arbejde igen. Så vi har fejret det og glædet os hele weekenden. Endelig går tingene i den rigtige retning - så er det kun mig, der mangler er fast arbejde - det er derude - jeg ved det.

Ellers går jeg rundt og nyder duften af efterår. Kan I mærke det?? Det er på vej. Den kolde luft og varme sol - markerne er høstet og træerne er ved at få en brungrøn farve. Jeg elsker denne skiften - denne årstid - der er noget magisk over den. Det tiden til at samle og forberede sig på vinterens komme. Det er tiden til at finde de lune tæpper frem og nyde de mørke aftener....med sine nærmeste og elskede....og masser af varm kakao!!! Ingen efterår uden varm kakao - med flødeskum og kanel.....mums.....glæder mig.

 

2 kommentarer:

  1. Tillykke, tillykke - hvor er de dejligt for jer.

    SvarSlet
  2. Mange tak - nu tør vi atter drømme om et nyt køkken og udvidelse af haven. Skønt!!!

    SvarSlet