Frøken Lavendel

Frøken Lavendel

torsdag den 16. september 2010

Hmmfffrr

Kender I det. Det ene øjeblik går det skidt - verden er uretfærdig og græsset er grønnere på den anden side - og så det andet øjeblik smiler verden til dig, og du er verdens heldigste og lykkeligste menneske - lige indtil man træder en en kæmpe hundelort - så er verden atter ond og uretfærdig. Sådan har jeg det lige nu, men jeg arbejder kraftigt på at skrabe lorten af mine sko, og håber på, at lige om hjørnet er der atter gode nyheder, som gør mit (og Kenneths) liv lidt lettere og uden trælse overraskelser!!!

Så hvis der er nogen derude, der kan undvære lidt god karma - må I meget gerne sende det i min retning! 

Efter regn kommer der solskin...og en smuk regnbue - bare der snart ville være mere solskin og regnbuer end storm og regnbyger...suk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar