Frøken Lavendel

Frøken Lavendel

torsdag den 12. august 2010

Weekend

Endelig weekend.
Dejligt.
Så kort kan det siges - og jeg er fuldstændig, ualmindelig ligeglad med at det regner udenfor. Jeg sidder behageligt i min sofa og drikker et glas hvisvin, mens jeg holder øje med æggeuret, som fortæller mig, hvornår spaghetti-squash'ne er færdige. Vores squash-planter spytter mange nye squash ud hver dag, og vi gør vores bedste for at spise dem alle. I morgen vil jeg bage squashbrød - noget Kenneth har ønsket i lang tid. Jeg tror aldrig, jeg har smagt squashbrød - men det lyder enormt spændende.
Og så sidder jeg lidt og kigger efter arbejde - det er det sædvanlige - der er ikke så meget derude til sådan en som mig, men jeg forsøger at være optimistisk.
Om ikke så forfærdelig mange dage har jeg fødselsdag - og Kenneth er i gang med noget ude i garagen - jeg må ikke rode derude. Jeg ved ikke helt præcist, hvad det er, men jeg har mine formodninger. Jeg glæder mig i hvert fald til at se, hvad det er han har haft gang i.

Nå, men nok for i aften - nu er det tid til at hænge lidt foran fjernsynet og bare slappe af sammen med Kenneth.

God weekend til alle!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar