Frøken Lavendel

Frøken Lavendel

fredag den 9. juli 2010

Fredag...

Det er lækkert når man har en ekstra lang weekend. Min startede allerede idag og jeg nyder det. Jeg har sovet længe....love it!!...solen skinner og vejret er skønt....og så har jeg endelig fået min vaskemaskine op og køre.....så nu skal den på arbejde - jeg har en del vasketøj, der skal vaskes....og så har jeg en stue, hvor 7 lag tapet skal ned...... og et nyt loft skal op, nyt puds på væggene, nye stikkontakter, nyt gulv og......ny dør.....jeps - der er nok at se til, men lige nu tror jeg, at jeg vil gå ned i kælderen og beundre min nye, lydløse vaskemaskine (hvornår blev jeg en glad 50'er hausfrau???) og sætte en vask eller fire i gang....det er sgu lækkert at kunne vaske sit tøj hjemme hos sig selv igen....

God weekend til alle...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar