Frøken Lavendel

Frøken Lavendel

onsdag den 28. juli 2010

Ferie

Ja, det er jo ved at være et stykke tid siden, at jeg har skrevet lidt inde på min blog - og det skyldes at jeg har ferie.
Jamen så burde du jo have masser af tid til at skrive på bloggen!!!
Korrekt.
Men.....jeg har virkelig bare ikke haft lyst....vil kun slappe af og sidde med en bog eller fire og nyde, at jeg har ferie (et par dage endnu).
Der sker i øvrigt heller ikke det store herhjemme. Kenneth arbejder både på huset og lidt ude i haven og jeg tøffer rundt og ordner ting i huset, aftensmad og lidt havearbejde. Idag er det vist planen, at jeg skal ud og flytte en masse jord/grus foran vores terrasse (eller resterne af den). Så har jeg lånt en masse bøger på biblioteket om bl.a. haver og roser - jeg har allerede læst i flere af dem. Det var også meningen, at jeg idag skulle skrive et par ansøgninger, men idet der ikke er nogen jobs at søge, må jeg gøre det i morgen eller i overmorgen.....lige så snart der dukker noget op, som jeg kan/skal/har lyst til at søge (egentlig utroligt, at man i sin korte ferie stadig skal sidde med dårlig samvittighed over, at man ikke har fået skrevet nogen ansøgninger - fordi der ikke er noget arbejde at søge...hader det).
Nå, men nu vil jeg drikke lidt af min fersken te og så tage gummistøvlerne på, og traske ud i haven....medmindre det begynder at regne, som de har lovet hos DMI...så er det tilbage til sofaen og de ventende bøger....skønt.


God onsdag og ferie til alle.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar