Frøken Lavendel

Frøken Lavendel

torsdag den 3. juni 2010

Summertime...

Hold da op som solen skinner - sommeren er endelig kommet til Danmark. Utroligt - selvom de lover varmt vejr og masser af solskin kan jeg ikke rigtig vænne mig til det - er jo efterhånden blevet så vant til regn, regn og mere regn samt kolde morgener og kølige dage - det er næsten ikke til at tro at sommeren er kommet. Misforstå mig endelig ikke - jeg klager ikke - absolut ikke - jeg nyder det!!! Alting blomstre og gror og Kenneth suser rundt herhjemme og arbejder på huset, mens jeg er på museet - enten foran computeren eller igang med en rundvisning. Idag kom der 130 børn forbi og fik en lille omvisning. Det var sjovt - hektisk, men sjovt. Det er sjovt at se hvor fascineret de bliver af de ting vi udstiller - især kostumerne er meget populære. Og de var så søde - de hverken råbte eller løb - hvem siger at de unge i dag er uopdragne??

Gulvet i udestuen er lagt og har...så at sige...fået sin sidst olie (hø hø) - så nu venter vi bare på at olien skal hærde, at fodlisterne kommer på og at elektrikeren kommer forbi - så er den færdig. Kan ikke beskrive hvor meget jeg glæder mig - endelig et rum som er færdigt (and only 3 to go). Billederne skal jeg nok sørge for kommer på bloggen - lige så snart vi er helt færdige...som i helt færdige med udestuen - altså....helt færdige! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar