Frøken Lavendel

Frøken Lavendel

søndag den 13. juni 2010

Søndag

Idag har været en stille dag. Jeg skulle ind på museet, da jeg havde to omvisninger. Imens gik Kenneth rundt herhjemme og ordnede haven. Så da jeg kom hjem havde han både fået lagt sidste hånd (i år) på køkkenhaven og sået både gulerødder, rødbede, kål etc.

Smukt ikke? Glæder mig til at få friske og hjemmedyrkede grønsager

Nu står han ude i køkkenet og laver sprøde rødspætter med nye kartofler og persillesovs. Skønt.


P.S. Svigermors geoginer har det godt - glæder mig til at se dem blomstre.


Og trægulvet - det har liiige fået en gang olie mere og så venter vi på at fodlisterne kommer med fragtmændene...

Tjek lige det fede gulv og de fine nye lameler - vores nye udestue bliver så cool!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar