Frøken Lavendel

Frøken Lavendel

mandag den 24. maj 2010

Indtil videre...

Indtil videre har det været en god uge. Kenneth og jeg er næsten færdige med at lægge trægulvet ude i havestuen. Vi har haft en super hyggelig weekend i Horsens og så har vi begge haft tid til at komme i haven. Skønt!!!
I fredags havde jeg fri og kunne derfor tage med til Herning sammen med Kenneth. Jeg blev smidt af hjemme hos mine forældre, mens Kenneth kørte videre på arbejde. Da han han havde fået fri stod min mor og jeg parat med en stor frokost - ude i havestuen, som er dejlig lun på denne årstid. Efter et lille hvil satte vi kursen mod Horsens, hvor vi skulle besøge Kenneths forældre. Og nu hvor vejret viste sig fra sin pæne side endte vi med at grille udenfor - mums. Dagen efter tog vi på en lille køretur og nød det gode vejr - og fik lidt sol på kroppen - nogen mere end andre. Søndag slappede vi af og kørte derefter hjem.

Idag skal det sidste gulv lægges, og jeg skal have skrevet flere ansøgninger - faktisk regner jeg med at sende tre idag og to senere på ugen. Og så ser jeg frem til weekenden. Måske vi kan få listerne på ude i udestuen og ringet efter elektrikeren, så vi kan få strøm i det der skal blive vores udestue/soveværelse de næste mange måneder?? Jeg håber det. For lige så snart vi er færdige i udestuen, skal vi igang med den anden stue. Glæder mig.


Det nye gulv - starten

Er der noget mere smukt end en skovsø på en solskinsdag??

Der er nogen som er født til at blive solbrune....og dem som må forblive blege....
jeps - det er min arm nederst

Ingen kommentarer:

Send en kommentar