Frøken Lavendel

Frøken Lavendel

torsdag den 13. maj 2010

En velkommen fridag...

Det er dejligt med helligdage - de kommer altid når man har mest brug for dem. Og jeg må indrømme, at jeg har haft brug for en. En dag hvor man kan sove ekstra længe og få hvilet ud, få ordnet alt det praktiske med A-kasse-møder, udfyldning af papirer samt få skrevet og sendt flere ansøgninger. Nu er det på plads - så nu er det tid til huset.....for haven kan jeg ikke rigtig gøre noget ved....det er koldt og vådt udenfor. Super irriterende. Min svigermors geoginer vokser og vokser, men de kan stadig ikke komme udenfor at stå pga den forba... nattefrost. Øv hvor er jeg træt af det kolde vejr. Og på lørdag skal jeg til 30-års fødselsdag, som kommer til at foregå udenfor....og vejrudsigten lover mere regn og kulde...øv altså!!!! Nå, men med varme sko, en lun trøje og en god jakke - så er jeg parat til festen...intet skal få mig i dårligt humør. Niks!!
I morgen skal jeg lige et hurtigt smut forbi museet og give en omvisning. Bagefter er det ud og se på fødselsdagsgaver og nogle nye sko til Kenneth...og måske også lidt nyt til mig;-). Så er det hjem - og forhåbentlig vil det nye gulv blive lagt ude i udestuen...det kommer til at se fantastisk ud!! Lige så snart vi er færdige, vil der blive vist billeder af udestuen -både før og efter - på denne blog.
Nå, men jeg skullle egentlig også se på noget aftensmad....ved ikke helt endnu, hvad vi skal spise....

Og nu til noget helt andet -
en af de rigtig hyggelige små pusterum man kan finde inde i Viborg -
love it...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar