Frøken Lavendel

Frøken Lavendel

lørdag den 17. april 2010

Som tiden dog flyver...

Som tiden dog flyver. Men sådan føles det jo, når man har travlt. Jeg har arbejdet næsten hele ugen på museet, hvilket betyder, at jeg kan holde en ekstra lang og velfortjent (hvis jeg selv skal sige det) weekend. Det var også i denne uge, at jeg havde min ilddåb på museet vedr. omvisning. Jeg var egentlig ikke nervøs, men mere spændt. Selv synes jeg det gik ok - altså bedre end forventet - og folk var rigtig søde og roste mig. Det varmer alt sammen. Det er rart at få et skulderklap for det arbejde man gør - især når det hele er nyt og ukendt. Også i dag havde jeg en omvisning - det gik også fint - faktisk kom der to søde damer hen til mig og sagde: at det klarede jeg da meget godt. Det giver mig mod på at fortsætte i formidlings-afdelingen. Jeg elsker at fortælle og viderebringe viden, men det betyder jo ikke, at man automatisk er god til det - så det er rart at få positiv respons. 
I morgen står den på massiv havearbejde og... mere havearbejde, og så skal der skrives en ansøgning eller to. Haven trænger så frygtelig til en kærlig hånd. Så jeg må hellere gøre parat til at komme i seng, så jeg kan starte tidligt imorgen...men ikke for tidligt - det er trods alt weekend.

Så godnat til alle. Må I sove godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar