Frøken Lavendel

Frøken Lavendel

søndag den 4. april 2010

Sikke en dag..

Det er egentlig utroligt ærgeligt, at nu hvor man endelig har fri - så pisser det ned. Typisk. Nå, men det forhindrede nu ikke Kenneth og jeg i at køre to gange på Revas med mere skrammel. Lyder måske mærkeligt, men jeg bliver altid glad, når jeg kører afsted med skrammel til Revas - ud med det gamle og ubrugelig og ind med det nye. Selvom huset ikke er stort, så er der godt nok blevet gemt en masse ting. Og ikke på den fede bonderøvs-måde, hvor man finder mange brugbare og sjove genstande. Næ nej, kun gamle, slidte og til tider mærkelige ting, som på ingen måde kan bruges til noget. Men gemt var det. Indtil nu. Nu kommer det på sin sidste rejse i en fyldt trailer. Dejligt.
Nå, men når vejret ikke vil andeledes, har jeg brugt tiden på at kigge på vores haveplan og lavet nogle ændringer. Det er hyggeligt. Kigger i mine havebøger og besøger en masse haveblogs for at finde inspiration, hvilket der er masse af.
Hvad med basilikumen?? Jamen det går strålende med de små stiklinger, jeg har lavet. De fleste har allerede fået rødder og om ikke så mange dage planter jeg dem i små krukker. Jeg elsker simpelthen basilikum. Kan ikke få for meget af det.

Se dem bare - så fine rødder

Ingen kommentarer:

Send en kommentar