Frøken Lavendel

Frøken Lavendel

onsdag den 28. april 2010

Endelig...

Endelig en fridag. Jeg har savnet bare at kunne sove til jeg vågnede - uden hjælp fra et hidsigt vækkeur. Skønt. Nu har jeg tid og overskud til at skrive ansøgninger (har faltisk skrevet to stk's idag) - jeg ved hvad jeg gerne vil arbejde med, nu må jeg bare se om jeg kan få lov.
Derudover har jeg fået lidt styr på huset og skal om ikke så lang tid igang med stuen - det hele trænger. Og når jeg er færdig med stuen skal det store vinduesparti også lige have en klud. Så der er nok at tage fat på idag - og så skal jeg på et eller andet tidspunkt også igang med aftensmaden.
Vejret er ok. Det er faktisk lidt lunt udenfor - men de grå skyer ser lidt truende ud - hmm - nå men både basilikumen og vores spæde tomatplanter står trygt indenfor - men mon det snart er sikkert at stille svigermors geoginer udenfor?? Det håber jeg.

De fine tomatplanter - de vokser og vokser - og snart kommer der dejlige solmodne tomater


Basilikum

Ingen kommentarer:

Send en kommentar