Frøken Lavendel

Frøken Lavendel

tirsdag den 2. marts 2010

Skønne mandag...

Sikke en hyggelig dag. Tilbragt i selskab med min mor. Dagen startede med, at Kenneth afleverede mig hjemme hos mine forældre tideligt om morgenen, før han skulle møde på arbejde. Så spiste jeg en lille morgenmad sammen med min mor og klokken 11 var vi i gang - med at snuse rundt i butikkerne i Herning gågade. Det var rigtig hyggeligt, og jeg fandt da også en rigtig fin trøje og et par lækre jeans....som jeg helt mirakuløst kunne passe - både i breden og længden (det er meget sjældent det sker). Så de skulle også med hjem. Da tiden nærmede sig frokost gik vi ind på Poulsens'. De laver nogle rigtige lækre frokoster, og vi var ved at være godt sultne.


Efter frokosten tog vi forbi den nye kaffebar Dyrby's, hvor vi drak varm kakao med flødeskum - mums. Vi
fik vendt hele verdenssitationen, privatlivet og fremtidige planer. En virkelig dejlig dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar