Frøken Lavendel

Frøken Lavendel

fredag den 5. marts 2010

Hold nu op....

Det er altså forår....det siger kalenderen - alligevel blæser og sner det udenfor......hold nu op!!!! Hvad sker der lige??? Jeg vil se forårsblomsterne, dufte, mærke og nyde. Vejrudsigten ser dog lovende ud - men man er jo blevet skuffet før.

Vinteren er her stadig

Alt imens jeg venter på, at foråret endelig skal komme, har jeg lånt en masse bøger på biblioteket om Guldalderen i Danmark - fordi det er en periode i dansk historie hvor- både kunstnerisk og politisk - der sker utroligt meget. Serien Bryggeren, som lige nu går på DrK, har inspireret en del. Når jeg ikke lige har lyst til at læse lidt Danmarks historie, så slapper jeg af med bl.a. Isabellas. Normalt køber jeg ikke bladet, men denne gang var der en artikel om høns - altså havehøns. Kenneth og jeg har i lang tid snakket om at få høns - derfor undersøger jeg, hvad der kræves mht. plads, foder, racer etc. Jeg kunne tænke mig, at hønsegården skal placeres mellem vores to fremtidige drivhuse (først skal vi liiige have fjernet en grim garage m.m. og sparet sammen til to drivhuse). Åhhh, alle disse ideer og drømme. Håber ikke vi skal vente alt for lang tid på at få dem opfyldt...men der er jo mange ting der skal ordnes først. Tålmodighed frøken lavendel - tålmodighed.... 


Drømmen - høns i haven

Ingen kommentarer:

Send en kommentar