Frøken Lavendel

Frøken Lavendel

søndag den 14. februar 2010

En tur i det blå

Der er nu ikke noget som søndage....man kan sove længe - og fordi mandagen truer lige om hjørnet nyder man (tror jeg) dagen mere end andre dage. Ikke at det lige p.t. er den store forskel for mig, da jeg (desværre) er arbejdsløs, men.....søndage er nu dejlige. Kenneth og jeg tog en spontan køretur rundt i landskabet på jagt efter inspiration til huset. Vi kørte rundt i små hyggelige og knap så hyggelige - næsten triste landsbyer og tog billeder, diskuterede og grinede. Det er sjovt at se, hvor meget/lidt folk gør ud af deres huse udadtil - fra det romantiske landidyl til det forsømte og slidte.
Men ingen køretur uden kiks og chokolade - chokoladen forsvandt hurtigt, men posen med kiks blev da også åbnet.....jeg elsker vores små hyggelige ture...
Nu er vi hjemme igen og Kenneth er godt igang ude i havestuen....jeg går i gang med aftenmaden om ikke så lang tid....mmmm søndage..

1 kommentar:

  1. Hej Brit
    Hvor fin en blog du har fået. Dejligt at kunne følge livet på landet lidt;)
    Kathrine

    SvarSlet