Frøken Lavendel

Frøken Lavendel

søndag den 28. februar 2010

Det var den søndag....

Det er utroligt så hurtigt weekenden er gået. Alt for hurtigt. Men den kommende mandag bliver nu ikke så slem - min mor har fri fra arbejde og vi har aftalt en tøsedag sammen. Det glæder jeg mig til. Det er altid hyggeligt og der er altid en masse at snakke om. Det er nu ikke fordi jeg sjældent ser mine forældre - faktisk ser jeg dem ca hver uge. Vi har bare altid været gode til at snakke - meget - for meget vil nogen nok mene, men det er vi ligeglad med. Resten af denne søndag aften kommer til at foregå foran fjernsynet og med en bog - lige nu er jeg igang med at læse "Danmark og renæssancen 1500-1650". En utrolig spændende bog. I morgen skal jeg hente tre bøger på biblioteket, som handler om den danske Guldalder. Jeg ved i forvejen en masse om middelalderen og føler det kunne være meget rart at kende til flere historiske perioder i Danmark.
God søndag til Jer alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar