Frøken Lavendel

Frøken Lavendel

tirsdag den 26. januar 2010

Så koldt....

Det har været ekstremt koldt idag. Jeg ved det, da jeg har været ude og gå i det i mange timer. I formiddags skulle jeg med bus, og når man bor ude på landet....ja så betød det altså, at jeg skulle gå lige knap 2 km for at komme op til vejen, hvor bussen ind til byen smutter forbi. Efter at mødet inde i byen var slut, skulle jeg vente ydeligere 2 timer inden jeg kunne komme hjem. Bussen kørte først sent og det var nemmere at vente på, at Kenneth hentede mig inde i byen, når han fik fri. Så jeg gik ind til hovedgaden i Viborg, kom forbi Søstrene Grene og...ja, kunne simpelthen ikke stå for nogle fine porcelæns-fluesvampe. Så dem købte jeg. De var dog heldigvis billige. Derefter vandrede jeg videre gennem gågaden - faktisk gik jeg op og ned af strøget et par gange for at holde varmen. Til sidst endte jeg inde i en nyåbnet sushi-restaurant og fik et lille måltid - og varmen. Så meldte Kenneth sin ankomst og jeg gik ham i møde foran domkirken. Jeg kan næsten ikke beskrive, hvor dejligt det var at komme hjem til et lunt hus....meget dejligt....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar